torsdag 5 november 2009

5 november 2009

Hej alla bloggläsare!
Det är jättekul att så många vill läsa om vår vardag, men ibland tröttnar man på att blogga pga dålig respons från er läsare! ( Det finns dock de som kommenterar. Ett stort tack till er!)

Kan inte ni som e inne och läser skriva något??? Inte varje gång, men ibland ialla fall. För ibland känns det som att man sitter och skriver till sig själv bara, och då kan man lika bra skriva dagbok istället, som bara jag själv kan läsa!

Tack på förhand!

PS: Jag ska själv försöka kommentera lite oftare i alla andras bloggar med!

Kramar från mamma Annika

3 kommentarer:

  1. Det är bra ANNIKA!!! Så ska det låta.Håller helt med!! Så här kommer en kommentar att jag tokgillar kolla er blogg och ja ser du inte hur arg jag ser ut på bilden du lagt in på mig hahaha;).... sitter och och tänker på att INGEN skriver kommentar på bloggar. Hihihi!! CU, Kram Janeth

    SvaraRadera
  2. Ja. Jag håller med. Tyvärr är det så enkelt att gå in och läsa men lite kluddigare när man ska skriva något tack vare koder och skit. Men jag delar dina åsikter och ska bättra mig jag med! Många kramar från sjukstugan. Och tack för senast!

    SvaraRadera
  3. hejsan svejsan! jag tycker också det är kul med kommentarer i min blogg, men är dålig på att kommentera andras! vi tycker det är kul att läsa om er i alla fall! kram ellen

    SvaraRadera